.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای نخستین بار در کشور ؛
عرضه اینترنتی محصولات کشاورزی در لنگرود

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی لنگرود گفت: نخستین سایت رسمی محصولات کشاورزی کشور با همت جوانان لنگرودی در عید فطر امسال افتتاح می‌شود و عرضه این محصولات از طریق اینترنت به بازار از صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس ، بابک ذوقی‌ توانا عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه این شرکت تعاونی با کمک 20 نفر از جوانان تحصیلکرده لنگرود در سال 88 به ثبت رسیده است، اظهار کرد: این شرکت توانسته است سالانه از هر یک ملیون تومان 40 درصد بازده داشته باشد.

وی، ادامه داد: این شرکت به کار تولید و فروش فارچ دکمه‌ای تولید و بسته‌بندی انواع چای معطر تولید و فروش پرتقال به صورت کلی و جزئی و تولید و فروش برنج‌های محلی می‌پردازد.

این مسئول، با اشاره به اینکه در این شرکت جوانان تحصیلکرده لنگرودی مشغول فعالیت هستند، افزود: این جوانان در رشته‌های کشاورزی، عمران، برق، رایانه و... تحصیلات خود را در دانشگاه‌ها به پایان رسانده‌اند.

وی اذعان کرد: این شرکت با سرمایه اولیه 500 ملیون تومان آغاز به کار کرد و اکنون در سال تولید ملی و کار و سرمایه ملی در حال گسترش است تا محصولات بیشتری به بازارهای کشور عرضه کنیم و افراد زیادی را در این شرکت به‌کار گیریم.

ذوقی‌توانا نیاز شرکت تعاونی مذکور را داشتن زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع دانست و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده فرماندار لنگرود و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قول در اختیار قرار دادن این زمین به شرکت تعاونی مذکور داده شده است.

وی، از مسئولان خواست برای حمایت جوانان در تشکیل شرکت‌های تعاونی آنها را یاری دهند.

 مدیر ع امل شرکت تعاونی کشاورزی لنگرود یکی از معضلات شرکت را دریافت وثیقه‌های سنگین از طرف بانک‌ها ذکر کرد و یادآور شد: اگر چنین شرکت‌هایی با عدم موفقیت مواجه شوند وثیقه‌ها مشکلاتی را برای آنها فراهم می‌کند.

وی، از راه‌اندازی نخستین سایت رسمی محصولات کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: سایت www.keshavarzshap.ir به طور رسمی از عید فطر کار خود را آغاز می‌کند.

ذوقی‌توانا افزود: در این سایت محصولات کشاورزی لنگرود توسط این شرکت به صورن آنلاین به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود و تا کنون هیچ سایتی در ایران محصولات کشاورزی خود را از طریق اینترنت به بازار عرضه نکرده است و این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.

وی، در پایان از مسئولان خواست تا حمایت‌های لازم را از شرکت‌های تعاونی به عمل آورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1391
آفرین به گیلانی های باهوش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.